Tilaus- ja toimitusehdot

Sanninco
Y- tunnus 2374155-7

VERKKOKAUPAN TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Yleistä

Sanninco noudattaa yleisiä kuluttajakauppaan, markkinointiin ja mainontaan liittyviä säädöksiä, ohjeita ja muita kuluttajakauppaa koskevia suosituksia.
Tietosuojaselosteessa ilmenee, mitä tietoja Desantra kerää asiakkaistaan ja mihin tietoja käytetään. Desantra pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoituksetta. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Toimitusehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Sanninco y-tunnus 2374155-7.  Desantra myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot koskevat Desantran ja sen asiakkaiden välistä toimintaa verkkokaupassa ostoskorin kautta ostettavien tuotteiden osalta. Verkkokaupan ilmoitetut toimitusajat ovat arvioituja toimitusaikoja.
Näet tilaukselle mahdolliset toimitustavat ja -hinnat, kun olet siirtänyt tuotteet ostoskoriin.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mikäli haluat tilata tuotteita ulkomaille, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen: sanni.homanen@sanninco.fi

 

Tilaaminen

Sannincon verkkokaupasta tilatessasi hyväksyt alla olevat tilaus- ja toimitusehtomme.
Tilaamiisi tuotteisiin on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu, muokattu tai muunneltu asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Tuotteet tilataan verkkokaupassa osoitteessa www.sanninco.fi siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Tuotteisiin tutustuminen tapahtuu tuotekuvien ja tuotekuvauksen avulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.

 

Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja  Paytrail puolestaan välittää maksun kauppiaalle.  Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Sanninco toimii tuotteen välittäjänä ja kaikki maksuihin liittyvät korvaukset ja ongelmat hoitaa Paytrail Oyj.

 

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 020 718 1830

www.paytrail.com

 

Maksutavat

Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:

Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank

Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express

Mobiilimaksaminen: MobilePay ja Siirto

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

Huomioithan, että vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

 

Toimitustapa ja -kulut

Tilaukset käsitellään 1-2 arkipäivän kuluessa ja lähetetään asiakkaan valitseman kuljetustavan välityksellä. Huomioithan, että edullisimmalle postin kautta lähetettävälle kirjeelle ei ole mahdollista saada jäljityskoodia.

Mikäli tilauksen tai toimituksen kanssa ilmenee ongelmia on Sannincoon yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman pian. Sannincolla  on oikeus peruuttaa asiakkaan tilaus, mikäli on aihetta epäillä maksukortin olevan mitätöity tai varastettu. Tässä tapauksessa asiakkaaseen ollaan yhteydessä sähköpostitse.

 

Toimitusaika

Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika Suomeen on tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-7 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, on arvioitu toimitusaika 7-14 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista, kuten esimerkiksi Postin lakon aiheuttamista viivästyksistä.

Asiakkaan niin halutessa, voimme sopia eri kuljetustavan kuin mitä oli valittu. Kuljetusmuodon valinnan muutos edellyttää asiakkaan oma-aloitteista ilmoitusta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

 

Kuljetusvauriot 

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, on asiakkaan siitä reklamoitava kuljetusvastuussa olevalle yritykselle, esimerkiksi jos paketti on vioittunut Postin kuljettamana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin ja ilmoitettava asiasta myös sähköpostilla Sannincolle.

Jos asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi Sannincolle sähköpostitse.

Ilmoitathan väärästä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

 

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa itse palautuksesta aiheutuneista kustannuksista. Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, laita meille sähköpostia osoitteeseen: sanni.homanen@sanninco.fi

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

  • Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi
  • Palautettavan tuotteen  nimi
  • Syy palautukseen
  • Kopio tilausvahvistuksesta

Muista säilyttää kuitti palautuksesta! Kuitti toimii tositteena lähetyksen palauttamisesta.

 

Palautusosoite:

Sanni Homanen

Torvenlahdentie 41

88900 Kuhmo

 

Muuta huomioitavaa

Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös pakkaukset ja käyttöohjeet.

Jos sinulle on toimitettu väärä tai virheellinen tuote, palautus on maksutonta, muutoin asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut. Palauta tuote palautusohjeiden mukaisesti ja kirjoita palautusviestiin, haluatko uuden toimituksen vai palautetaanko rahat takaisin.

 

Inspiroivia hetkiä tuotteideni parissa!

Sanni Homanen, Sanninco