Sanninco
Y- tunnus 2374155-7
VERKKOKAUPAN TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT
Yleistä
Sanninco noudattaa yleisiä kuluttajakauppaan, markkinointiin ja mainontaan liittyviä säädöksiä, ohjeita ja muita kuluttajakauppaa koskevia suosituksia.
Tietosuojaselosteessa ilmenee, mitä tietoja Sanninco kerää asiakkaistaan ja mihin tietoja käytetään. Sanninco pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan ilmoituksetta. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Toimitusehdot
Verkkokaupan tuotteita myy Sanninco y-tunnus 2374155-7. Sanninco myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot koskevat Sannincon ja sen asiakkaiden välistä toimintaa verkkokaupassa ostoskorin kautta ostettavien tuotteiden osalta. Verkkokaupan ilmoitetut toimitusajat ovat arvioituja toimitusaikoja.
Näet tilaukselle mahdolliset toimitustavat ja -hinnat, kun olet siirtänyt tuotteet ostoskoriin.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mikäli haluat tilata tuotteita ulkomaille, ota yhteyttä meihin sähköpostitse osoitteeseen: sanni.homanen@sanninco.fi
Tilaaminen
Sannincon verkkokaupasta tilatessasi hyväksyt alla olevat tilaus- ja toimitusehtomme.
Tilaamiisi tuotteisiin on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu, muokattu tai muunneltu asiakkaan toiveiden mukaisesti.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa osoitteessa www.sanninco.fi siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Tuotteisiin tutustuminen tapahtuu tuotekuvien ja tuotekuvauksen avulla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.
Maksaminen
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja Paytrail puolestaan välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Sanninco toimii tuotteen välittäjänä ja kaikki maksuihin liittyvät korvaukset ja ongelmat hoitaa Paytrail Oyj.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
Maksutavat
Alla mainitut maksutavat kuuluvat Paytrailin palveluun:
Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank
Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
Mobiilimaksaminen: MobilePay ja Siirto
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.
Huomioithan, että vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Toimitustapa ja -kulut
Tilaukset käsitellään 1-2 arkipäivän kuluessa ja lähetetään asiakkaan valitseman kuljetustavan välityksellä. Huomioithan, että edullisimmalle postin kautta lähetettävälle kirjeelle ei ole mahdollista saada jäljityskoodia.
Mikäli tilauksen tai toimituksen kanssa ilmenee ongelmia on Sannincoon yhteydessä asiakkaaseen mahdollisimman pian. Sannincolla on oikeus peruuttaa asiakkaan tilaus, mikäli on aihetta epäillä maksukortin olevan mitätöity tai varastettu. Tässä tapauksessa asiakkaaseen ollaan yhteydessä sähköpostitse.
Toimitusaika
Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika Suomeen on tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-7 arkipäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa, on arvioitu toimitusaika 7-14 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista, kuten esimerkiksi Postin lakon aiheuttamista viivästyksistä.
Asiakkaan niin halutessa, voimme sopia eri kuljetustavan kuin mitä oli valittu. Kuljetusmuodon valinnan muutos edellyttää asiakkaan oma-aloitteista ilmoitusta. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.
Kuljetusvauriot
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, on asiakkaan siitä reklamoitava kuljetusvastuussa olevalle yritykselle, esimerkiksi jos paketti on vioittunut Postin kuljettamana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin ja ilmoitettava asiasta myös sähköpostilla Sannincolle.
Jos asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi Sannincolle sähköpostitse.
Ilmoitathan väärästä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.
Vaihto- ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Asiakas vastaa itse palautuksesta aiheutuneista kustannuksista. Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteen, laita meille sähköpostia osoitteeseen: sanni.homanen@sanninco.fi
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
- Asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi
- Palautettavan tuotteen nimi
- Syy palautukseen
- Kopio tilausvahvistuksesta
Muista säilyttää kuitti palautuksesta! Kuitti toimii tositteena lähetyksen palauttamisesta.
Palautusosoite:
Sanni Homanen
Torvenlahdentie 41
88900 Kuhmo
Muuta huomioitavaa
Käsittele palautettavaa tuotetta ja sen alkuperäispakkausta huolellisesti. Mikäli olet käyttänyt tuotetta tai käsitellyt sitä huolimattomasti, vastaat tuotteen arvon alentumisesta tuotteen täyteen arvoon saakka. Muistathan palauttaa kaikki tuotteen osat, myös pakkaukset ja käyttöohjeet.
Jos sinulle on toimitettu väärä tai virheellinen tuote, palautus on maksutonta, muutoin asiakas maksaa itse palautuksesta aiheutuvat kulut. Palauta tuote palautusohjeiden mukaisesti ja kirjoita palautusviestiin, haluatko uuden toimituksen vai palautetaanko rahat takaisin.
Inspiroivia hetkiä tuotteideni parissa!
Sanni Homanen, Sanninco